Klantenservice transformeren met generatieve AI-oplossingen

Personaliseer je klantenservice door een hogere betrokkenheid met klanten en bevorder de operationele efficiëntie met behulp van generatieve AI-oplossingen.

Door service te moderniseren, versterk je je serviceteams, stroomlijn je het werk van vertegenwoordigers en creëer je maximale waarde voor het bedrijf van je klant.

Helaas is de klantenservice vaak het eerste doelwit voor bezuinigingen of andere kostenbesparende maatregelen. Toch is de klantenservice cruciaal voor de algehele ervaring van de klant, alsook belangrijk voor bedrijfsvoering. Een goede service, zoals het beantwoorden van alle vragen van klanten en het oplossen van problemen bij het eerste contact, veroorzaakt een betere winst.

Hoe kan het dat een klant een slechte service ervaart? Verouderde technologieën en aparte systemen zorgen voor inconsistente klantervaringen. Vaak kan deze service-infrastructuur niet bijbenen en creëert het frustraties voor alle gebruikers. Vandaag, in het AI-tijdperk, vernieuwt AI de werking van contactcenters. 83% van de bedrijven plant AI in 2025 te gebruiken.

Met Dynamics 365 en de Copilot functie personaliseer je je service en ga je van geïsoleerde naar verbonden ervaringen, wat je klanten versterkt met AI-gedreven self-service. AI helpt serviceteams slimmer te werken en van handmatige tools en systemen over te stappen op ingebouwde generatieve AI, wat de probleemoplossing versnelt en productiviteit verhoogt. AI optimaliseert de activiteiten van een klant van beperkte inzichten & multi-vendor systemen naar meer efficiëntie met proactieve inzichten & automatisering die kosten bespaart en waarde creëert.

Microsofts Dynamics 365 contact center is een eerste stap in het moderniseren van de klantenservice. Generatieve AI zal het meest invloedrijke gebied zijn dat zal veranderen hoe contactcentra in de toekomst zullen werken. Microsofts Dynamics 365 contact center stelt klanten in staat hun huidige investeringen te maximaliseren door te connecteren aan hun huidige CRM-systemen of op maat gemaakte apps. Er is dus geen nood aan het vervangen van deze reeds bestaande systemen of apps.


Wens je graag meer informatie over deze toepassing? Contacteer ons vandaag nog. Advantive helpt je graag verder!

 

Wat doen we nog meer?

Cloud datacenter

Modern datacenter

Een datacenter in Microsoft Azure biedt je maximale flexibiliteit, schaalbaarheid en veiligheid.

Managed services

onze oplossingen

Maak kennis met de managed services van Advantive voor de Microsoft omgeving van jouw organisatie.

Moderne werkplek

Online vergaderen met Microsoft Teams

De moderne werkplek faciliteert prettig en veilig (samen)werken vanuit huis, op kantoor en onderweg.