Microsoft SharePoint training
Personaliseer je klantenservice door een hogere betrokkenheid met klanten en bevorder de operationele efficiëntie met behulp van generatieve AI-oplossingen.
Gebruik AI om apps te ontwikkelen en de klanttevredenheid te verhogen
Personaliseer je klantenservice door een hogere betrokkenheid met klanten en bevorder de operationele efficiëntie met behulp van generatieve AI-oplossingen.
Advantive’s Power Platform handleiding
In deze handleiding ontdek je hoe jij Power Platform kunt integreren in jouw organisatie, waardoor jouw teams zelfstandig apps kunnen ontwikkelen om aan specifieke zakelijke eisen te voldoen.
Microsoft Power Platform: Hoe verhoog je productiviteit met low-code zakelijke apps?
In deze handleiding ontdek je hoe jij Power Platform kunt integreren in jouw organisatie, waardoor jouw teams zelfstandig apps kunnen ontwikkelen om aan specifieke zakelijke eisen te voldoen.
Klantenservice transformeren met generatieve AI-oplossingen
Personaliseer je klantenservice door een hogere betrokkenheid met klanten en bevorder de operationele efficiëntie met behulp van generatieve AI-oplossingen.
Microsoft Fabric: Een geïntegreerde aanpak voor bedrijfsdata
Microsoft Fabric werd voor het eerst uitgebracht in preview in 2023, echter in een jaar kan er veel veranderen voor Microsoft-producten. Daarom ging Advantive op ontdekking en volgden we een aantal sessies op de European Power Platform Conference. Hier zijn onze eerste indrukken…
Microsoft Teams stopt met Office 365-connectors
Microsoft Teams stopt met Office 365-connectors. Waarom deze verandering en hoe loopt dit verder?
European Power Platform Conference – My journey (Rens Kaes)
Op 12 en 13 juni 2024 had Rens samen met zijn collega’s een bezoekje gebracht aan de European Power Platform Conference. Vol fascinatie en nieuwe kennis, vertelt hij je graag over zijn ervaring in Brussel.
Samenwerking Ensatec en Advantive
Advantive heeft samengezeten met Hans Nastasi, algemeen directeur van Ensatec, om na te vragen hoe Ensatec het partnership met Advantive heeft ervaren. Op deze manier kan Advantive zijn diensten verbeteren op basis van de feedback van zijn gewaardeerde klanten.